Često postavljana pitanja
Prilikom online kupovine, u slučaju da vam je poručeni artikal neodgovarajući ili vam se jednostavno ne dopada, moguća je zamena za drugu veličinu, ili za neki drugi artikal iz našeg asortimana.
Da, u slučaju da Vam se ne dopada proizvod ili imate neki drugi razlog, možete zatražiti povraćaj sredstava. Potrebno je da nam se javite najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Proizvod ne sme biti nošen ili oštećen.
Poručivanje robe se vrši putem sajta (nije moguće putem telefona), ali je moguće naručiti robu putem društvenih mreža. Robu naručenu putem društvenih mreža jedino je moguće platiti pouzećem. Više informacija o poručivanju putem sajta možete pronaći na stranici „Kako kupiti“.
Kada izvršite uspešnu kupovinu putem našeg sajta prikazaće Vam se stranica sa brojem porudžbine i porukom da ste uspešno poručili. Takođe dobićete mail sa svim podacima o vašoj porudžbini.
Radimo na tome da kupcima omogućimo više načina plaćanja. Trenutno preko sajta je moguće plaćanje samo gotovinom, ali je moguće kuriru platiti karticom prilikom preuzimanja.